Sömnproblem

Jag har seriösa sömnproblem och jag vet inte varför. Igår lade jag mig. Kunde inte sova. Klockan gick. Jag somnade inte. Inte en blund fram till nu sisådär 6-7 på morgonen. Helt otroligt. Snart ringer klockan, så det är liksom ingen idé att stänga av datorn och försöka sova igen. Jag har nämligen tvättid idag på morgonen, underbart underbart! Höhö. Nåja, efter tvätten hämtar Anna upp mig i alla fall, så åker vi till stallet och rider ut en sväng:) Vi och Sandra.
Nu mellan tvättmaskinerna ska jag städa hela lägenheten också. Awesome! Det blir nämligen förfest hos mig ikväll, innan Lipz:) Woho ikväll ska det partas! Jag behöver en redig partykväll!


Haha i bildbrist bjuder jag på denna sköna bild från
Stockholm i somras... Fan vad snygga vi är:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0