Snö

Jo det är sant, det snöar tamigfan i oktober! Igår snöade det massor och så lade det sig! Men tur att det håller på att smälta nu:) Men jag känner verkligen på mig att det kommer att bli en lika helvetesvinter som förra året. Usch. Är det någon som verkligen verkligen inte är någon vintermänniska så är det då jag!

Jaja, man får väl göra det bästa av situationen och försöka undvika deprission, höhö. Igår kväll köpte jag chips och så satt jag hemma och drack breezer för mig själv och kollade tv! Ganska mysigt faktiskt:) Haha! Men nu blir det inget sånt mer, jag saknar faktiskt morötter och havregrynsgröt!

Gaah, jäkla vinter. Jag har verkligen ångest inför vintern och kylan. Jag borde verkligen flytta till ett varmt land. Ja jag borde. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0