Redan tillbaka?

Som rubriken säger. Jag kan inte hålla mig borta från bloggen längre än 3 dagar haha!
Så nu är jag tillbaka, även om det inte kommer att vara supereffektiv uppdatering alltid kanske.

Hur som helst så har min helg varit skön med en hel del stall och goda vänner. Precis vad jag behöver under deppiga dagar då jag har varit lite nere. I lördags gick jag, Sandra och Kajsa på bio och såg Himlen är oskyldigt blå. Ytterst trevligt! Igår hälsade jag på Nathalie och Christoffer, jag och Nathalie satt och käkade morötter och dip och kollade på Bonde söker fru... Herre säger jag bara haha!

Idag har jag, mami och syrran varit på Överby där jag fick en superfin vinterjacka av mami:) Fick köpt mig en söt mössa också så nu är jag utrustad för vinterns äckliga snö!

I morgon ska jag åka och jobba på Bergahästen i ett par timmar med Linda. På kvällen blir det pizzakväll hos Emelie! Livet rullar på...


Jag och Gallardo f.2006 förra vintern:)
Foto: Linda Aronsson, Bergahästen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att BIO finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-27 @ 12:29:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0