Pms-anfall

Blir förbannad. Dess utom har jag pms just nu och då är det inte roligt när något inte blir som jag vill. Varken för mig själv eller de som vistas i min omgivning. Nu skulle jag beställa en jacka på Ellos.se. Så står det att den inte kan beställas för att min beställning inte har nått gränsen på minst 200 kr? Men jackan kostar liksom 600 spänn? Vad är problemet? Och inte nog med det... Nu stod det att jackan var slut också. Jag fick katalogen med nyinmkommet hem igår? Tog det slut över en natt? Jag dör-.- Jag dör av ilska. Nä, det får bli till att gå till en riktig butik i stället. Jävla Ellos.

Hur som helst så ska jag städa snart (passar ju jävligt bra på en pms-dag som denna...), sedan blir det stallet och rida. Solen skiner, jippie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0