Najs najs

Idag ställde jag klockan på 7 men gick upp runt 10! Haha det är jag i ett nötskal. Hur som helst så klev jag i alla fall upp innan 12;) Åkte och jobbade på Bergahästen, fixade stallet och red ett par hästar. Därefter åkte jag till Sandokan och myste:) I morgon blir det hård dressyrträning innan jag åker och jobbar igen! Måste ju rida honomriktigt ordentligt nu innan träningen på onsdag.

Och igår var jag igång i 14 timmar typ. Först åkte jag och Linda till Skara med två hästar, gud så jobbiga de var! Haha herregud... Sedan fixade jag och Frida stallet, därefter fick jag vikariera på Fridas lektioner då hon plötsligt kände sig dålig. Tre timmar i regn och blåst! Mysigt värre. Ridhus jatack!  

Hur som helst så är det skönt med lite arbete igen, skönt att få röra på sig och slita lite! För hur kul är det att bara gå hemma egentligen? Eller hur kul är det i längden och bara göra onödiga saker som att gå på stan bara för att eller dricka kaffe om dagarna? De första månaderna efter studenten i våras tyckte jag att det livet var alldeles underbart och ämnat för mig! Men sedan blev jag bara mer och mer rastlös...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0