Life is beautiful

Jag är glad för varje dag jag lever. Jag är glad för allt jag har. Jag är glad för att jag har många möjligheter i mitt liv. Jag är glad för att jag är jag. Och jag är glad för att jag älskar mig själv. Jag är glad att jag är stolt över mig själv. Och jag är överlycklig över att jag aldrig ger upp trots att det är på gränsen många gånger. Jag är glad och lycklig över att jag har er omkring mig. Ni som älskar mig. Ni som jag älskar.

Man kan uppnå precis vad man vill. Snart kommer jag att bevisa för mig själv att det är sant. Snart. Jag kommer aldrig att sluta tro på mig själv. Jag förtjänar att tro på mig själv.

Det viktigaste är att man själv är stolt över sig själv. I alla lägen. Jag ångrar ingenting. Det borde inte du heller göra. Var stolt.

Kommentarer
Postat av: AbC

Hjärtat, du är så klok. Villka vackra ord...

2010-10-06 @ 13:51:58
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till AbC=> Tack:):)

2010-10-13 @ 11:34:22

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0