Kort sagt...

Pms-tabletterna är nyss tagna, jag har duschat och ska snart klä på mig:) Idag följer jag med Josefin och Sandokan på träning men först blir det ut till stallet och mocka! Kanon! Så ser min dag ut. I morgon blir det tvätta, rida ut en sväng och på kvällen utgång med underbara vänner. Woho.

Igår kväll blev det bowling och ett par cider på Buddy´s med Josefine, Anna och Kajsa. Efter åt vi middag på Mamma mia. Mycket trevligt! Jag kommer att sakna Anna något oerhört när hon flyttar till Västerås...


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer sakna dig otroligt mycket med!!! Å du bara måste komma upp till mig:D

Längtar tills i morgon:D

2010-10-13 @ 14:38:44
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0