Dä ä frädag.

Tjatjaa bloggen! (sjukt störande uttryck men jag får inte ur det ur huvudet!)
Kvällen igår med Sandra på Lipz var trevlig med massa folk och vi träffade en hel del roligt folk som man inte har träffat på år och da´r!
Träffade även en del söta vänner också:) Skoj skoj.

Idag har jag uträttat lite ärenden och sedan bar det av till stallet. Jag red Sandokan i paddocken och när han inte var rädd för alla skuggor p.g.a skymningen eller bilar som körde förbi i full fart så var han riktigt trevlig och fin:) Jobbade enbart med lösgjordhet och att mjuka upp sidorna idag! Jobbar även varje pass (självklart!!) med att motbygga snedheten i honom och där ska det bli jättekul att tömköra honom mer!:) Hur som helst så hoppas jag att Sandokan är fin att sitta på för Josefin i morgon nu när jag har mjukat upp honom såpass idag;) De ska iväg till Kungälv på working equitation-träning. Skoj och annorlunda! Ledsen att jag inte kan följa med i morgon men ska bli spännande att höra allt om träningen och hur Sandokan betedde sig sedan.

I morgon kväll åker jag, mamsen och syrran till Felicia på kalas för att fira henne långt i efterskott! Det har inte blivit av innan eftersom att hon har varit bortrest så mycket efter att hon fyllde 18. Våra familjer har känt varandra sen vi var pyttesmå barnungar och brukar även gå på varandras "släktkalas", mahah.

För övrigt så är det en mycket lugn kväll hemma idag. Har ätit hemmagjord pizza och bara chillat. Skönt!

Ne, vi höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0