Trevlig torsdagskväll

Idag har jag haft en trevlig kväll med vänner! Jag, Ivar (+ett par vänner till Ivar), Sandra och Bengan drog en sväng till Strandgatan runt 7-tiden. Satt till stängningsdags och gick sedan vidare ut på stan. Träffade på en vän till Sandra och en vän till Ivar som var vänner med varandra haha! Så vi alla gick till O'learys och satte oss. Blev en öl och en cola för min del idag:) Och Natchostallriken på Strandgatan är underbar! Mysig kväll med vänner som gör mig glad. Vad skulle man göra utan vänner? Herregud jag skulle avlida. Tänker på dom som faktiskt knappt har några vänner... Måste vara tragiskt.

Hur som helst så hade jag en trevlig torsdagskväll och det hoppas jag att ni också hade! Var skönt med en ganska lugn kväll på stan och bara sitta och tjöta i stället för en vild festnatt på Lipz. Är så sjukt trött på Lipz. Dock har jag en längtan tillbaks till Bulgarien och festerna och klubbarna där nere... Bulgarienveckan var nog den roligaste veckan i mitt liv! Inte bara festandet utan allt tillsammans! Haha, oj vilka minnen vi skapade...


Jag och mina brudar förfestar på en krog i Sunny Beach innan vi drar vidare
till bästa klubben Lazur...


Kommer inte ihåg vem som har tagit bilderna, Emelie eller Sandra:)


Nessebar, söt gammal stad nära Sunny Beach:)

Nej nu får jag krypa ner i min stora mjuka säng! Ska ju dess utom också upp tidigt till vårdventralen för att kolla upp något som gör ont i örat och trycker bakom örat som skapar en obehaglig värk både bakom örat och i huvudet...


Kommentarer
Postat av: Sandra

ja precis, vilka minnen! bäst <3

2010-11-05 @ 18:06:15
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0