Ta hand om dig!



Quick&Chic Nail Polish
Jag vet att klockan snart är 2 på natten men jag kunde inte låta bli när jag väl började... Jag har fixat mina naglar, peelat fejset, lagt ansiktsmask och tagit hand om mig själv! Och gud vad det gör mig på bättre humör när jag är lite nere och har jobbiga tankar i huvudet:) Så ni som deppar sönder i höstmörkret och är höstdeppiga, ordna en riktig ta-hand-om-sig-själv-kväll hemma, själv eller med vänner! Bada fotbad, ansiktsmask, peelingar, bubbelbad i badkaret, fila och måla naglarna i någon schyst färg... Gaah man blir ju så mycket gladare, för stunden i alla fall. Och dess utom känner man sig hundra gånger fräschare! Varför inte bara köpa en hårfärg och fäga håret sådär spontant? Åh! Det fick mig att tänka på att jag vill fixa till mitt hår mer än någonsin nu! Krulltottsflickan har tröttnat totalt på sina krullar... Antingen beställer jag tid på Safari i Göteborg och rakpermanentar mitt hår, (som jag har gjort många gånger innan men nackdelen är ju att det sliter så på håret) samt klipper en asnice frill, eller så kanske jag borde prova den nya behandlingen som snart kommer att kunna göras på Klipparna! En behandling som får håret att alltid vara rakare. Ordet alltid får mig att le just nu. Dyr behandling men säkert värt det! Eller så kanske jag borde kontakta en riktig afrosalong och be om råd! Hur gör alla stora stjärnor med afro med sina kalufser egentligen? Vad är bäst och mest skonsamt för håret? Gaah... Vilken tur att jag snart förhoppningsvis kommer att jobba lite mer än jag gör nu... Pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0