Snöstorm!

Som Sandra skrev i ett sms till mig som jag vaknade till: "HAHAHAHAH då var vintern här xD". När jag drar upp persiennen i nästa stund så ser jag att det är helt vitt ute! Och det råder snöstorm altså. Jäklar vad det blåser. Haha ja. Då var vintern här. Sjukt. Som ni säkert redan vet så är jag ingen vintermänniska... Det måste ju vara onaturligt för människokroppen att leva här uppe i snön? Eller? Hur fasiken kom människan på att slå sig ner här uppe i norden från första början egentligen? Hmm... Jag älskar Sverige och tycker att det är ett fint land och vi har det ju bra här o.s.v... Jag trivs här men jag vettefan om jag pallar vintrarna mer altså. Jag fryser ju så att jag skakar bara det är +4c ute liksom. Svårt det där...
Så jag tänkte flytta till Malibu eller något annat ställe utan snö! Någon gång i mitt liv ska jag köpa mig en söt lägenhet eller ett fint litet strandhus och bara leva livet i värmen. Jag tror att min att-göra-innan-jag-dör-lista förlängs en aning så nu uppdaterar jag den (ja det är nästan så att jag skulle kunna tänka mig detta framför den där fina dressyrhästen först): 

  • Åka på vildsafari i Afrika.
  • Simma med delfiner.
  • Resa till/i varje världsdel.
  • Köpa mig en riktigt fin dressyrhäst.
  • Bli något inom det jag brinner för.
  • Bli en riktig jäkel på att rida dressyr.
  • Leva loppan och bara njuta av galenheter som ung.
  • Kunna tänka tillbaks som gammal och minnas ett alldeles fantastiskt liv.
  • Känna att jag har gjort någon nytta i denna värld och hjälpt behövande människor på något sätt.
  • Känna att jag har åstadkommit något bra för miljön och gjort många fler insatser än jag redan har gjort.
  • Krama en apa.
  • Köpa ett fint hus/semesterhus i Malibu, Miami, på Kuba, Mexico eller i Thailand.


Detta...



Eller detta?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0