Onsdag

Idag har det varit en bra dag! Klev upp ganska tidigt till och med! Fan så mycket bättre jag mår då. På eftermiddagen blev det Överby och fika på Briggen med Nathalie, vi satt där ett bra tag och tjatade om allt och inget. Det är så härligt för Nathalie är en sådan vän som man kan tjata om allt med, vi skrattar åt precis samma saker och tänker så lika;) Haha.
Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt och det blir säkert så resten av kvällen. Jag är sugen på en kvällspromenad men vettefan om jag beger mig ut i kylan och mörkret ensam. Kan ju vara lika skönt att burra in sig i en tjock filt i soffan och värmen! Hihi.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej! Läste lite i dina arkiv och såg att du red på bergahästen! Du vet lilla ponnyn Verona som kom till er i februari 2009? Hon står på min "ridskola" just nu :D Mitt lilla lyckopiller, hon har det ganska bra. Har varit skadad ett par gånger men är snäll och pigg! Ska kanske säljas :( Men annars är hon bäst!

Såg att du vart kär så du kanske vill veta (:

Ha det bra!

/veronasmichelle ♥

2010-11-21 @ 12:21:47
URL: http://veronasmichelle.blogg.se/
Postat av: Lovisa

vilken sötnos :D

2010-11-23 @ 18:27:41
URL: http://jasperhale.blogg.se/
Postat av: Sandra

helllooo uppdatering snart tycker jag! vart håller du hus? :D



pussssssssssssssss.

2010-11-23 @ 19:13:07
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0