Lite vardag

Sitter i köket och kikar ut på grannen som krattar löv nedanför... Haha. Nej men idag är det fanimej solsken och ganska varmt ute! Skönt som bara den. Idag har jag hunnit med vårdcentralen. Jag har ny tid på måndag. Passar perfekt då jag även har tandläkartid hos min tandläkare som håller hus i byggnaden bredvid vårdcentralen. Då drar jag en lunch på stan emellan tandläkaren och vårdcentralen, kanon!

Hur som helst så ska Sabrine laga lite mat snart. Blir nog något enkelt. Inga avancerade grejer här inte för eran krulltott är nämligen sämst på att laga mat. Sedan funderar jag på att träna lite innan jag åker till stallet. Eller kanske plugga körkortsteori?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0