Frusen måndag

Åh, det är typ minusgrader ute. Svinkallt ju. Hur som helst så har i alla fall min helg varit lugn. I lördags var det löshoppning med Sandokan som gällde, och vad han lär sig fort:) Igår jobbade jag på Bergahästen. Red ett par hästar med Nathalie efter att stallet var fixat. Digital var trevlig och bara gjorde som han skulle i paddocken för utom att han ogärna tog höger galopp, men det fixades allt till till slut. Det var mysigt att skritta ut en sväng på fälten och bara tjata och snacka skit också, som vi gjorde andra ridvändan på Alina och Alegria. Och underbart väder var det också.

Efter jobb och ridturer så var det nästa stall som gällde en snabbis (red Sober) och sedan lite kalas för mamma som fyllde år. Grattis grattis säger vi:) Somnade tidigt på kvällen, var helt färdig. Jag har sovit så dåligt förra veckan. Är nog lika trött idag men får hoppas att det går över! Har nämligen tänkt föra in nya vanor i min vardag och det tar ju tid för kroppen att vänja sig. Men det kommer.


Jag och Calypso på en körlektion när jag gick
Nuntorp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0