Uppfräschning

Ja! Bloggen ska fräschas upp! Och förlåt för dålig uppdatering. Men det känns förjävligt att blogga i en blogg som ser så tråkig ut som min gör! Designen har legat här alldeles för länge nu tycker jag. Bort med detta! Det kommer nog ta sin tid men förändring ska ske.

Idag hämtade Josefin upp mig kvart i sju i morses så drog vi till stallet. Vi släppte våra (okej, Josefins häst är inte min, bara lite haha!) hästar på sommarbete!:) Finally! Jag och de flesta andra tycker att de borde ha kommit ut för längesen men alla tyckte visst inte lika;) Det har ju absolut funnits tillräckligt med bete i flera veckor nu. Men nu är de ute i alla fall och det är det viktiga. Så skönt! Allt blir så mycket enklare. Det bästa är att slippa mocka ur boxen. Underbart!

Sandokan är för övrigt fortfarande halt, tråkigt. Tur att veterinären kommer om några dagar, då ska han få kolla igenom hela hästen banimej.

Vad har hänt annars de senaste dagarna då? Jo jag har jobbat en hel del på Bergahästen i veckan. Idag var jag uppe med gänget i privatstallet som sagt. Vi käkade frulle ihop och sånt. Mys! Senare på dagen fick jag tjötat lite med Charlotte, Anders och hela det sköna gänget. Störtsköna allihop. Längesen! Saknat dem, och jag tror att Anders är jätteglad för att jag bloggar om honom som jag lovade;)

Sommaren är i full gång. Lovely. Och självklart glömde jag min kamera idag. Typiskt.

Puss:*


Ett par år gammal sommarbild.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Men, han ÄR ju din oxå! Vår lilla griniga gubbe...

2010-05-25 @ 22:41:08

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0