Tisdag

Åh idag ska jag ta en fika med min kära vän Anna<3 :) Blir en sväng på Överby. Då ska jag passa på att lämna in min cykel på lagning också. I sommar ska det cyklas flera mil! 
För övrigt så är jag på bra humör idag.
Och på lördag ska jag jobba på restaurangen i Lilla edet! Det vankas trubadurafton, då ska lilla Sabrine få agera bartender (help!). Men det är bra, pappa lovade mig en hel del jobb hos dem i sommar så jag är givetvis görglad för det! Tur jag har min far:) Jag tar allt jag kan få ju. Dock är det synd att jag missar bowlingkvällen med stallgänget på lördag.

Nej nu ska jag duscha och fixa mig. Jag sov lite länge idag. Drömde sjuka drömmar om att jag var en utvald att jaga och besegra en ond vampyrdrottning så att vampyrfolket kunde andas ut. Drömmen var lite av en blandning av True Blood och Harry Potter haha! Mysko. Aja, bye.


HAHA! Tänk att man gick och såg ut sånhär förra
sommaren? De berömda shutter shades:en! Hur
kunde jag tycka att det var snyggt ens? Jag hade
min lilla period den sommaren, heheeh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0