Party vs. inte party

Gah, jag har ett dilemma. Utgång på torsdag eller inte utgång? Mina vänner är så övertygande jämt... Borde inte egentligen men jag blev sjukt peppad på det. Efter sist gång så lovade jag mig själv att inte gå ut på väldigt länge. Hm... Vilka problem jag brottas med va!

Idag har jag fikat med Anna på Överby, sedan blev det middag på Briggen<3:) Gott! Fick köpt mig en ny piercing efter att ha tappat den förra när jag red. Hade bara en nit hemma och hur snyggt är det med en ful nit i läppen? Hur kunde jag ens tycka det förr? Ibland funderar jag på att ta ur den och låta den växa igen helt... Som om det är dags att växa upp. Men alla säger ju att den lilla pärlan i läppen är så fin?:)

Efter Överby blev det en sväng hem till Felicia. Trevligt!

I morgon ska jag skritta ut på Dudo som är Josefins och lite mitt nya projekt. Att sätta igång honom. Våran lilla Sandokan är fortfarande halt men dock var han bättre idag! Åh, jag ska börja tömköra honom senare. Vad jag längtar! Ska jobba mycket med rakriktning på mannen. Tömkörning är ju så bra och nyttigt för både människa och häst. Det är ju så bra att man ser hästen från backen samtidigt som den jobbas också.

Hm nu kom tanken om torsdag igen... Party eller inte?

Puss:*


Antonia, jag och Emelie på Backstage våran studenthelg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0