Nice lördag

Idag har det varit en bra dag:) Satt uppe ända till halv 4 i morse och kollade på Mannen som kunde tala med hästar som visades på tv. Jag har den filmen men kunde inte slita mig från tvn... Det är den finaste filmen som finns tycker jag! En klar favorit. Sov i några få timmar, åkte sedan hem till sötAntonia för att hämta mina kläder, skor och smink samt tandborste. Äntligen säger jag bara, vad jag har saknat mitt smink haha! En dag utan det... ojoj. Det blev ju utgång i torsdags och då bestämde vi att jag skulle sova hos Antonia natten till fredag. Men av någon anledning hamnade jag inte hos henne på natten. Så mina kära ägodelar blev kvar hos henne. Gosh, vad skulle jag göra utan min älskade underlagscreme?:)

Vid 4 åkte jag och Nathalie och handlade kött och lite smått och gott till grillkvällen vi hade ikväll hos Josefine.  Lyckad kväll, mycket trevligt med alla brudar! En hel del tjöt och skratt. Mys!
Tog med mig kameran men glömde knäppa kort! Haha! Tack för en trevlig kväll tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0