Jag har tagit studenteeeen...

För jag har tagit studenten jag har tagit studenten för jag har tagit studenteeeen, fyfan vad jag är bra!
Okej det kom lite försenat här på bloggen men jag har inte haft tid till att blogga. Mitt nya liv efter skolan blir nog spännande... Det känns så nu i alla fall. Och vad jag grät på studenten, speciellt när jag tackade och sa hejdå till alla lärare, och vissa elever! helt sjukt vad sorglig en student kan vara. Men det blev mest skratt! Gud så fina presenter jag fick! Det sjukaste var nog att när jag hade sprungit ut på skolan så möttes jag av min kära morbror Mattias och hans Kirsty som har varit i Australien och Nya Zeeland sedan läänge, är det mer än ett år?. Hur som helst så chockade de mig rejält genom att skynda sig direkt från flygplatsen till min student och klippa ihop en "Grattis Sabrine!!!!!"-skylt med en liten nagelsax på flygplatsen... och den blev så fin! Bilder kommer på allt när jag har laddat kameran och lagt in alla bilder. Jag blir alldeles lycklig när jag tänker på min student. Kunde inte fått en bättre student. Och alla fina människor som var där för min skull, och alla fina människor som grattade mig och gav mig hur fina saker som helst. Jag känner världens underbaraste människor!

På fredagskvällen (studentdagen) så åkte jag, Emelie, Antonia (gammal nuntorpare) och hennes vän Lollo ner till Göteborg för att festa. På lördagen åkte vi hem och gick ut i Trollhättan på lördagskvällen. Sov hos Antonia till söndagen då vi åkte hem till mig och gottade oss hela dagen. Antonia sov hos mig till idag. Idag har vi vart på Torp köpcenter och vart i stallet och ridit ihop:) Himla mysigt!

I morgon ska jag nog träna med Emelie:) Gud vad mycket tid man har till saker och ting när man inte har någon skola att åka till! Och jobba ska jag göra mest på helger framvöver. Så vardagarna blir lediga och sköna! Då kan man hitta på massor med bus med vänner som heller inte jobbar på vardagarna. Men jag vet att det inte kommer att vara såhär för alltid... Jag börjar smida planer för mitt liv. Men de är hemliga. Men jag vet att jag kommer att lyckas och att mitt liv kommer att bli helt underbart!

Lite bilder från avslutningsmiddagen som hölls i torsdags... (studentbilderna kommer upp en annan dag).










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0