Happy

Vilken jäkla kväll det var igår! Gaaalen utekväll men med underbara vänner:) 

Hur som helst så lovade jag er studentbilder, så här kommer några från min student för en vecka sedan (herregud jag har varit skolfri i en vecka redan!):


(Foto: Elin Andersson)


Rödgråten och lycklig... Men gud så jag lipade också!
(Foto: Sara BC)



Dessa två underbara människor kom direkt från
malaysia, flygplatsen till min student! Skylten är
klippt och fixad med en nagelsax på en flygplats! Helt
otroligt vilka fantastiska människor! De chockade mig
rejält genom att komma då jag inte hade en aning...
Herre gud jag har ju inte sett dem på, är det 1 år eller
mer? Bästa och saknade!!

Det var en underbar dag! Jag vet att mina ansiktsuttryck på alla studentbilder ser fail ut... Likaså min håruppsättning som gör att jag ser flint ut på alla bilder framifrån, men vem bryr sig?:) Jag var lycklig och lite ledsen och det var mycket blandade känslor! Men mest glädje!

Jag lever mitt nya liv som ung vuxen för fullt. Första veckan på mitt nya liv har spenderats med mina knäppa vänner. Mycket festande men det är bara för att det är första veckan ju!:) Snart börjar allvaret i mitt liv. Eller det har redan börjat. Nu måste jag ta ansvar för allt, verkligen allt jag gör. Eller egentligen har jag väl tagit ansvar för mig själv innan också. Men nu känns det mer på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tja, fan va snygg du e på bergahästens hemsida när du rider Digital:D de ser härligt ut:D hoppas han var bra och skön att rida?:DPöss

2010-05-11 @ 16:30:50
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0