Digital

Nu har jag jobbat i stallet i två dagar då Frida som egentligen jobbar var sjuk. Hästlivet är underbart ändå... Igår knäppte Linda lite bilder på mig och Digital till försäljningssidan på hemsidan. Linda hade rätt i att hon trodde att jag skulle gilla honom, det gjorde jag. Men han är tamejfan som en enveten ponny! Envis och lat som tusan, orkar liksom inte bära upp sig. Som jag fick kämpa! Svetten bara rann haha. Han är absolut ingen typisk Sabrine-häst... Men ändå gillade jag honom. Han är charmerande på sitt vis och ett bra val för någon som vill ha något att jobba med. Han är fin när han väl är fin. Med rätt person är han nog sagohästen. Jag red honom idag också. I slutet av passet gick det faktiskt bra. Då slutade han hänga sig i bettet och bara dra. Ni ser ju på bild 2 hur gärna han vill hänga sig på bettet. Och vad snygg han blev i de röda benlindorna som jag fixade på honom:)

 

Kommentarer
Postat av: jossan

jätte fina bilder <3

2010-05-12 @ 22:36:34
URL: http://yuzi.blogg.se/
Postat av: Hannah

Snygg ponny! Skimmlar passar verkligen i klarrött tycker jag!

2010-07-23 @ 10:00:20
URL: http://hannahwagner.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Snyggt(!) Matchat! ^^ grymt fint:P

2010-07-26 @ 13:01:32
URL: http://lustigtmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0