Argglad.

Wiie är glad och arg på samma gång! Knepig känsla!?
Det som gör mig glad är att alla BHar är för stora för mig! Samt byxor... Det måste ju bara betyda en sak! Att jag har krympt! All ridning och träning har gett resultat! Och ändå har jag inte ansträngt mig värst mycket i syfte att jag ska minska i vikt? Jag har inte orkat brytt mig lika mycket om min vikt på sistone och det är först då som jag verkligen går ner haha! Skitkul tycker jag. Tänk vad jag ska rasa i vikt om jag verkligen anstränger mig på alla fronter nu. Måste kämpa. Det här gjorde mig ju ganska motiverad om man säger så. Speciellt när mitt midjemått har minskat ett antal centimeter också! Happyface! 

Det som gör mig arg där emot är... att jag inte har något att ha på mig bara för det!! Nu ska jag åka och rida och min älskade sportBH är borta! Hittar den inte... och alla andra BHar jag har när jag rider är så stora att de inte ens sitter åt när man knäpper på sista knappen! Eller så hjälper dem inte ens... Det gör mig pissed! Jag gillar inte att rida i mina fina vardagsBHar, det är inte lika bekvämt att sporta i dom jue... Men nu har jag inget val. Dampanfall säger jag bara! Och som det lilla pms-barn jag är... Så är såna här saker inte roligt om man vistas i samma rum som mig! Dags för en shoppingtur någon dag kanske? Måste inhandla lite plagg som faktiskt passar;)

Köss på er gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0