Yoho

Jag ska till vårdcentralen om en stund. Ovanligt va? Den här gången med samma utslag som sist gång. Nu har de blivit värre trots salvan jag fick! Jag visste väl att det var för bra för att vara sant när de hade en lösning vid första besöket... Heheh...

Senare blir det iväg till stallet och mocka och fixa, sedan ska jag träna med Emelie. Vi tränade igår kväll också och jag var död efteråt. D-Ö-D. Det jobbigaste passet på länge. Men det var kul, melodifestivalpass ju;) Efter träningen ikväll ska jag till stallet igen och rida. Hoppas på en lika trevlig häst som i måndags.

Thihi. Nu är jag hungrig. Kanske borde käka frukost?


Kommentarer
Postat av: Lovisa

vet de inte vad de är för något? eller varför försvinner det inte?? puss <3

2010-03-24 @ 10:17:49

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0