Fredag

Michael Jackson spelas på spellistan och jag är på ganska bra humör (dock kan det vända när som helst haha). Jag har varit på vårdcentralen och det gick ganska fort. Jag kunde lika bra ha åkt till skolan och hoppat Viktor men nu vet jag i alla fall att mina utslag inte är någon fara, förhoppningsvis. Blev det inte bättre med salvan jag fick skulle jag återkomma. Jag hade för en gång skull lust att åka till skolan. Men men:) Efter vårdcentralbesöket drog jag till stan och lunchade med mamma. Restaurangägaren bjöd mig på allt för att hon tyckte att det var så roligt att se mig. En hyfsad, gammal bekant till pappa tror jag att hon är. Vilka gulliga människor det finns då! :) Pasta med bacon-och-ostsås. Inte nyttigt. Men jag förbränner det ikväll!:)

Jag kom just på hur glad bra musik kan göra en. Och uur glad man kan bli av att sjunga. Haha det var längesen jag blev så glad av musik.

Senare ska jag till stallet. Ska rida en lektion och efter den ska jag, Johanna och Jessica ha bomträning med våra hästar! Eller våra och våra... Jol är ju Johannas men Lina och Sandokan är inte min och Jessicas. Känns som om jag har haft Sandokan länge nu. Hans ägare är saknad som tusan<3 Längtar till hon kommer tillbaka!! Inte för att jag inte tycker om att ha hennes häst. Herregud jag och Sandokan har ju haft en grym tid tillsammans!:) Älskar den hästen haha. Men Josefin är saknad! Nu vill vi ha tillbaka henne, och det vill nog Sandokan också:) Jag kommer ju fortfarande få ha honom ibland i alla fall sen. Och det är jag allt glad för. Jag hoppas att Jossan kommer nästa vecka som det är sagt:) Men samtidigt får det ta den tid det tar om inte. Jag tror att Josefin saknar sin älskade Sandokan jättejättemycket!

Och ikväll missar jag nog Solsidan på tv4. Attans! Haha erkänn den serien är grym som fan?:D Jag älskar att det finns något BRA och humoristiskt att titta på om man inte har något för sig en fredagskväll!:)


Haha bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0