Things

Hejsan! Stress! Ja. Stress i skolan. Hästskötarexamen, prov, 100 inlämningar, uppsatser, arbeten... Vad trött jag blir. Kanske dags att ta tag i detta snart? Varför skjuter jag alltid, alltid upp saker och ting? Blir så trött på mig själv. Fast snart orkar jag inte ha panik över dessa saker mer. Vad gör det om 100 år? :)

Hur som helst så har jag inte så mycket att tillägga. En veterinär hade föreläsning på skolan. Jag skäms över att jag missade bussen så att jag kom för sent! Jag är ju inte sån egentligen... En sån som skiter i saker och ting. Folk tror det. Men jag försöker allt ska de veta. Efter skolan skulle jag ha ett prov i löshoppning, teoretiskt. Vi slutade lite tidigare idag så jag åkte där ifrån... Jag hade TOTALT glömt bort det där provet! vad fan är det med mig? Jag är nog inte så populär hos lärarna nu det senaste i alla fall!

Efter skolan stack jag i alla fall till stallet:) Min ljuspunkt och min frid i livet just nu. Eller alltid. Jag är glad att ha fått lära känna Sandokan i alla fall:) Hos honom kan jag verkligen koppla bort jobbiga tankar. Men vad både jag och den vita springaren saknar Josefin! När hon kommer tillbaka och kan gosa med sin pålle så tror jag att Sandokan blir jätteglad. Vi tänker på dig, Josefin<3 Varje dag!
Haha Sandokan har börjat gnägga till mig när jag ska hämta honom i hagen. Göllpojk! Har allt haft honom ett tag nu.

Nej, ska snart dra mig till sängs.

Hörs.


Ge mig sommar<3 Älskar den här bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0