Underbar fredag

Åh vad trött jag är! Och vilken go fredag jag har haft.
Josefin och jag åkte till Sandokan idag:) Det var underbart att se henne så oerhört överlycklig över att få träffa sin polle igen! Sjukt glad blev jag av det! Allt var bara så bra idag. Alla var glada:)

Ikväll har jag slappat. Var skitsur över att Solsidan inte visades idag, utan i stället var det den där jävla Let´s dance-finalen. Haha! Fasiken vad onödigt. Orkar inte med en till Let´s dance-säsong. Uttjatat och huvudvärksgivande. Hörde att Talang 2010 börjar visas nästa vecka. Kom med något nytt, roligt. Haha jag låter som en gammal kärring som inte har något liv. Kanse är jag en? Men jag är helt slut på fredagskvällarna nu för tiden så att sitta hemma och slappa är det enda jag orkar.

Och nästan all snö är borta nu! Man blir så jäkla glad och energifylld av det:)

Vet ni vad det bästa är? Att jag har påsklov nu! Wiiie. Och om en månad tar jag studenten. UNDERBART.


Kommentarer
Postat av: Sandra

älska solsidan!! :D

2010-03-30 @ 15:44:48
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0