Såhär på våffeldagen...

Såhär på våffeldagen äter inte jag några våfflor. Nej, det är rätt onödigt? Eller... Hade faktiskt planerat att göra våfflor hemma men vi orkade inte helt enkelt:-) Idag sov jag lääänge. Skulle ringt till sjukhuset om lite smärtor jag har men jag sov ju så förbaskat länge, och Sandokan kunde jag ju inte överge. Så jag stack till stallet trots smärtorna och red ut med Jessica:) En alldeles lagom uteritt. Och underbara Katarina mockade åt mig. Och igår mockade Johanna åt mig. Jag tror inte att jag har mockat på 3 dagar för att det finns så söta människor i stallet! Efter stallet hämtade min lilla familj mig och så åkte vi och hämtade hem thaimat. Hade aldrig käkat det förut, det var rätt gott. Allt är gott när man är ofantligt hungrig! Men jag tror att jag gillade det.

I morgon ska jag och Sandokans ägare Josefin åka ut till stallet tillsammans:) Ska bli såååååååååå kul att träffa henne igen! Gud vad roligt! Nu ska hon sakta men säkert tillbaks upp på hästryggen också. Längtar!
I morgon bitti måste jag ringa sjukhuset. Kan inte gå och ha såhär ont. Jäkla kropp. 

Vi hörs hörrni. Ha det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0