Min lilla vardag.

Åh de senaste två nätterna har jag sovit i 10-13 timma! Underbart!! Jag har äntligen tagit tag i min hälsa och börjat sova på nätterna. Viktigt om man ska må bra. Jag är nyss hemkommen från ett gympapass med Emelie:) Riktigt skönt. Annars har jag bara varit i stallet idag:) Sandokan var sååå trevlig när jag red! Han gjorde allt jag bad honom om och han gick fint inprincip hela tiden. Igår hade jag med honom på Lindas lektion. Mycket bra! De senaste 3-4 dagarna när han har varit fri från varma ben och sår som hindrar så har vi äntligen kommit igång på riktigt med arbete igen och det har gjort så mycket på bara några dagar:) Han är mycket mjukare och lydigare. Och han har inte bockat en enda gång det senaste, vilket han gjore mycket ett tag i början när jag hade honom! Det är väl inte så konstigt att han är bättre nu när vi har kommit igång eftersom att han inte reds igenom ordentligt under sår och varma-ben-perioden. Han har haft en otrolig överskottsenergi också, inte heller så konstigt. Mycket energi i honom. Riktigt kul:):) Det märks att Sandokan verkligen tycker att det är roligt att jobba även om han är lat då och då.

Sandokan skickar måånga pussar till sin Josefin som vi alla saknar jättemycket<3

Nä, nu ska jag duscha. Sköönt! Sedan blir det lite TV innan sängen... Funderar på att åka upp och rida innan skolan i morgon. Då hinner jag träna på kvällen:) Jag SKA bli smal.

Och vet ni vad?? Det har varit VÅR idag, precis som igår<3 Snön smälter sakta men säkert. Dock hörde jag att det skulle komma mer snö nån dag men vafan.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0