blablabla

MITT INLÄGG FÖRSVANN!!! Vad sur jag blir... Jag som nästan var klaaaaaaaaaaaaar med det och det var långt!!!! GAAAAH. Och jag är fortfarande arg över att inlägg jag har skrivit inte har publicerats på bloggen än. Och nej, jag uppdaterar inte bloggen lika mycket som förut p.g.a tidsbrist. Sorry.

Idag har jag varit i skolan och i stallet som vanligt. Hoppade Jarita på Lindas lektion då Sandokan inte är hoppsäker för fem öre;) Heheh... Livsfarlig tydligen. Josefin har nog hoppat honom en gång. Han lyfter inte på sina ben och har ingen koll alls över hinder och massa bommar. Trots det gick i alla fall bomträningen bra i fredags!:) Så vi kan ta hoppning och Sandokan ihop en annan gång;) Efter lite fler träningar med bommar på marken och cavaletti.

Hur som helst så gick hoppningen skitbra! Nöjd. Har aldrig ridit Jarita innan heller så med tanke på det gick allt bra. PRE-hästar kan visst hoppa upptäckte jag idag! var inte beredd på hennes språng i början haha. Kul tjej det där:) Hennes energibockningar gjorde mig glad!
Efter hoppningen red jag Sandokan. Övade på galoppfattningar från alla gångarter, tränade lydnad genom massor av halter och igångsättningar, serpentinbågar över medellinjen i alla gångarter med avsaktning och halt varje gång vi passerat medellinjen. Mycket bra grejer för denna Sandokan! Och vad fin och lydig han var! Gosh, han var finare än jag någonsin upplevt honom! Vad glad jag var:) Ni skulle sett honom!

Kvällsfodrade alla pållar också. Var hemma sent idag.

Gäsp. Natti. Förlåt för ett urkasst inlägg, vet ju knappt vad jag skriver så trött jag är.
Här kommer ett par bilder från helgen som avslutning på inlägget:


Underbara människor! Charlotte, Anders och Sofia
på en fika bland höbalarna i lördags:)


Anna och Malin hjälpte mig med stallet igår:) Stört-
sköna tjejer!

Kommentarer
Postat av: Anna

hon e bara så bäst på att hoppa, de e min tjej de:D<3

2010-03-23 @ 18:32:12
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0