Woho

Får bli en snabb uppdatering igen. Idag har jag varit på Överby med Emeliepemelie och handlat lite. Sedan bar det av till stallet. Red tre hästar, Sandokan inräknad och sedan bar det av till papsen för en pizza. Fy på pizza! Aldrig mer haha. I morgon ska jag upp vid halv 6, åka till stallet och rida vita mannen igen. Ska bli mysigt med en morgon med bara Sandokan:) Skrittrunda och massa pussar! Vi har bara skrittat honom den här veckan eftersom att han nyss har satts igång efter sin hälta. Snart kan vi nog börja rida honom på riktigt igen (även tömköra)! Efter stallet blir det tvätta lite kläder och sedan blir det till att fira mina kära vänners student hela dagen! Trevligt. Jag vill ta studenten igen! Det var bland det roligaste i mitt liv tror jag! Väldigt speciell känsla:) Fasiken vad kul de kommer att ha i morgon. I morgon kväll blir det utgång för min del. Trevligt att träffa lite roligt folk.

Hoppas att jag orkar upp på lördag så att jag kan åka med till Skara och titta på när kära Johanna och Josefin rider PREhästar på paraden:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0