Sunday night

Åh vad livet är helt okej. Eller faktiskt jäkligt bra. Förlåt att jag inte har bloggat sen i torsdags typ. Har inte orkat. Hela helgen spenderades med Antonia som bodde här i helgen:) I lördags hade vi avslutningsfika för Martina i stallet. Riktigt mys. Idag hoppade jag Johannas pålle. Mycket trevligt! Annars har det mest varit filmkväll som gällt hela helgen! Gött det med.
För övrigt så har jag varit ute med Sandra, Felicia och Sandra och åkt bil hela kvällen. Drog en donkenrunda med glass först och sedan var vi både i Öresjö, halvorstorp, i skogen och jag vet inte vad. Våra nattliga äventyr är ytterst trevliga får jag säga:) Felkörningarna är roligast. Tror vi nästan kissade ner oss, haha!

I morgon är det stallet som gäller:) Nice nice very nice.
Bilder från i helgen kommer säkert upp någon dag! Nu ska jag försöka sova. Eller försöka... kommer mer eller mindre slockna så fort mitt huvud kommer i kontakt med kudden. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0