Såhär en måndag

Åh vilken underbar dag det har varit idag!
Och igår och i förrgår:) I lördags kom Felicia och Sandra över och joinade mig och syrran för en skräckfilmsnatt. Ytterst trevligt<3

På söndagen drog jag hem till Felicia på kvällen efter en helvetesdag med mitt onda knä (kunde inte ens rida Diplomatico åt Linda som jag skulle) och kollade film och tjatade:) Jääättetrevligt. Stannade över natten och drog till Anna idag för att få skjuts till stallet. Himla snälla människor det finns altså! I stallet red jag Jol på Lindas lektion. Johannas jollepålle. Jag började med barbacka på honom, vilket ingen har testat förut. Det började bra till han fick sina små Jol-ryck. Så vi hämtade sadeln och sadlade på i stället:) Lika bra att inte åka av haha. Men det gick bättre idag än förra gången. Diagonalslutor är inte Jols favorit precis. Jobbigt säger han. Galopparbetet gick också mycket bättre än sist.

Nu ikväll har jag suttit lite på Slusscaféet här i Trollhättan med Linda och Susanna:) Trevligt det med. Och det har varit riktig sommar idag!

Fotona är tagna av Malin Eriksson med Anna Lindströms kamera:)

 

RacerJol! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

haha du åkte inte av hans busiga skutt medan jag åkte av efter två sek ju, men bailador skuttade faktiskt till o så försökte ja hålla mig kvar:P ses i morron

2010-06-21 @ 22:23:27
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0