Oplanerad utgång

Nyss hemkommen från en snabbsväng på krogen med Sandra:) Satt hemma i pyjamas 23.00 och hade inte ens planerat att gå ut. Men jag fick ett ryck och drog med mig Sandrisen ut, som också satt i pyjamas och bara slappade. Och oplanerat är banimej roligast! Bara dra på sig nåt snyggt, fixa frillen och dra ut. Alldeles lagom kväll. Lagomt smålullig och inte dyngrak. Allt var bara så lagomt. Och skitkul! Tack för en sjukt rolig kväll, haha. Skojsigt med roliga människor också.

För övrigt så har jag både städat, träffat Anna och varit på kalas idag. Gott gott. I morogn kommer Antonia från Mellerud hit över helgen:) Trevligt trevligt. Wiiie^^

Natti sweet.


Hihih, sandra och jag förut ikväll!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0