Och ännu en uppdatering av mitt fantastiska liv...




Jag är glad och tänker njuta av mitt liv så länge jag lever. Just för att jag är så lyckligt lottad. Mina vänner är de bästa som finns. Så fantastiska. Och hästarna klarar jag mig inte utan. Att få chansen att varje dag lägga tid åt något man brinner för ger den bästa känslan. Lycka. Puss på det.

Idag har jag städat och varit i stallet, som vanligt:) Gott gott.

I morgon vet jag inte vad som händer. Linda ville till Överby. Men Emelie ville till kusten. Haha! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

tack darling :) vi drar fan till norge om det krisar! x) PUSS

2010-06-08 @ 16:36:51
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Jonna

du har en jätte fin blogg sabrine :)

2010-06-11 @ 20:52:42
URL: http://greenartisticeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0