Ljuvligt

Åh jag är lycklig!
I morgon blir det midsommar och paaaarty med underbara människor. Och jag har en hel del jobb nu i sommar. Vilket är en otrolig lättnad! Det blir en utomlandsresa i augusti. Underbart! Allt tillsammans gör mig superglad! Jag ska jobba på restaurangen redan på lördag. Härligt! Ska även jobba i stället för Frida på söndag i stallet. Jag ska ha konfirmationslägret och rida två turridningar med dem samt en privatlektion för en elev. Näjjs!

Idag har jag och Felicia fixat saker inför midsommar hela dagen. Syrran hakade på. Och vilken fin krans jag ska ha! Shoppade även en midsommarklänning som jag inte ens kommer att ha i morgon haha. Smart;) Hittade en snyggare klänning här hemma som jag totalt hade glömt bort att jag hade. Men den nya kommer nog till användning vid något annat tillfälle:)

Nåja. Vi höres! Trevlig midsommar med er!

Kommentarer
Postat av: lovisa

var din midsommar mysig då?? :)<3

2010-06-26 @ 21:52:49
URL: http://jasperhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0