Jaja.

Vilka intensiva dagar jag har haft på sistone. Har inte ens hunnit blogga. Eller jag kunde väl hunnit men har faktiskt inte orkat.
Igår cyklade jag massor. Cyklade till Överby, träffade Kajsa och shoppade lite:) Sedan cyklade jag in till stan och träffade Sandra för en glass på bryggan. Vi chillade, åt mat och sedan cyklade jag hem till mig för att vänta på Sandra som kom med bussen. På kvällen kom Sandra #2 och hämtade upp oss. Hon premiärkörde McDriven och så käkade vi på Team Sportias parkering som resten av Trollhättan gör. Efter en sväng ut till Öresjö drog vi oss hemåt igen. Mycket trevligt:) Jag och Sandra kollade SATC och somnade. Idag har jag haft en riktig pissdag. Tur att Sandokan finns! Blev en fin skrittrunda med Johanna och Jol. Skönt! Innan fikade jag med Linda och Martina, gött mos!;)

Min älskade cykel gick för övrigt sönder igår igen. Irriterande. Just nu är jag irriterad på det mesta. Fyfan!! Orkar inte gå in på detaljer.

I morgon blir det troligtvis en shoppingtur med min saknade Emelie, sedan stallet och hjälpa Nathalie med 3-åriga Latina som hon håller på att rida in. Blir skritt ut på Sandokan också:) Härligt att hältan är försvunnen! Känns sjukt skönt att sitta på honom igen.

Snabb uppdatering. Nu ska jag sätta mig i mitt mörka hörn och sura igen. Haha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0