Tisdag

Jag vaknade hemma hos Felicia i förmiddags och vi snosade i typ två timmar! Underbart att min kära lilla vän är likadan som mig! Lilla Felicia som jag har känt ända sedan jag var typ 2-3 år. Hur som helst så åkte vi till polisen och hämtade hennes nya pass, sedan drog vi till Överby och shoppade inför Bulgarien-resan! Jag fick köpt mig en bikini, lite t-shirts och en klänning:) Sketabra! Det blir snart en till shoppingrunda förhoppningsvis. Johanna hämtade sedan upp mig på Överby och så drog vi till stallet och skrittade ut en sväng på hästarna. Åh så mysigt det är att rida vid vattnet!

I morgon förmiddag blir det nog samma ridtur med Johanna igen. Sedan tänkte jag träffa Linda på efetrmiddagen och hitta på nåt skoj! Det var allt längesen vi sågs.

Och förut skymtade vi filminspelningen med Alexander Skarsgård, Kirsten Dunst m.m. Najjs att de är på besök i lilla Trollywood;) Hahah. Nä men jag har hört att restaurangerna i Vargön drar in jävligt mycket mer pengar och gäster dessa veckor bara för att de bor på hotellet i Vargön. Måste ju vara sjukt kul för en restaurangägare i detta läget, eller hur? Och det måste ju vara sjukt skönt för skådisarna att bo i Vargön i stället för i Trollhättan. Säkert lite lugnare och finare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0