Helgen som varit...

Jahapp så var det måndagskväll:) Jag har nyss käkat en underbart god tonfisksallad och varit och kikat till Emelies häst +alla "mina" borta på Lindås:) I veckan har jag nämligen 4 hästar. Det var längesen jag var i närheten av en häst, typ en vecka sedan minst så det var skönt att få andas lite häst idag igen! Sandokan är så kelsjuk så det finns inte nu för tiden. Han är nog rastlös för att han inte rids nu. Jäkla sommarbete som bara orsakar skador...  

I helgen har jag jobbat, och jag gillar mitt jobb! Jag tycker det är skitroligt att stå i baren (roligaste arbetsuppgiften på restaurangen;). Så jag tror banimej att jag ska utbilda mig till bartender nästa år! Sjukt skoj. Det finns så mycket olika människor också och man ser så mycket när man jobbar på det sättet. I början tyckte jag inte alls att det var roligt men nu när man har lärt sig lite mer så är det faktiskt riktigt skoj! Ben´s är ett sött litet ställe allt;) Men till det lilla stället kommer det så mycket olika folk. Skoj!
        Hur som helst så jobbade jag i lördags. Vi stängde ett men jag fick sluta tidigare för att hinna ner till fallens dagar här i Trollhättan. Vi hade ändå inte så mycket att göra, det var bara ett födelsedagsfirande bokat och halva terassen med folk, men inte så mycket mer då många nog drog ner till fallens dagar i stället:) Fick åka med ett par gäster i deras taxi till Trollhättan, sjukt gulligt! På stan träffade jag min käraste Felicia, vi drog till Backstage efter att ha gett upp den sjukt långa kön till Stranna och tog några drinkar. Vi träffade på trevligt folk och tjatade med dem hela kvällen!:)
Igår började jag jobba 13.00, drog sedan ner till stan när jag slutat runt halv tio-snåret. Satte mig på Villa stranna och shottade med Sandra, Linnea och deras vänner en stund:) Linnea fyllde. Trevligt trevligt!! Drog sedan ner till fyverkerierna, mötte upp Sandra, och därefter blev det Backstage med roliga människor!:) Efter Backstage fick det bli efterfest. Ytterst trevligt.

Idag är jag trött. Kom ju hem 7 i morse! Men det är ju bara Fallens dagar en gång om året;) Veckan som kommer får bli lugn för min del. Ska bli skönt att ta det lugnt och bara vara:) Kolla till hästarna och pussa lite mular. Hihi.

Nu ska jag fortsätta att kolla mail, facebooka och lyssna på HIM.
KÖSS:*


Kommentarer
Postat av: Sändra

sötast e du, min krulltott.

2010-07-20 @ 01:20:45
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0