Party party

Ja, det blev ett jäkla party igår!:) Det blev ju som sagt Lipz med Felicia, Sandra, Sandra och André. Först förfestade vi hos Felicia såklart samt tog ett glas öl på Bombay.

Idag har jag bara chillat och träffat sötbrudar på stan. Det är ju fallens dagar här i lilla Trollhättan i helgen! Det är öltält och marknad i hela stan. Jag är allt på lite partyhumör så jag kanske drar ut idag också bara för att jag har en ledig kväll!:) Dock inte öltälten där det är 20-årsgräns, suck på det. Jag har redan blandat mig ett par goda drinkar ifall att. Haha! Värst vad glamoröst jag lever;) ...not!

Blir det inte utgång så blir det väl en hemmakväll med syrran. I helgen jobbar jag dess utom. Fett nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0