Hemmakväll

Äsch jag sket i att gå ut ikväll! Skulle bara blivit krångel med buss. Orkar inte. Är dess utom lite trött:) Blir hemmakväll framför tvn. Mysigt det med! Umgås med syrran lite. Får väl se om jag hinner gå nåt mer på fallens i helgen, beror ju på hur sent jag slutar jobbet. Men jag kan även säga att det är värt att jobba på de pissiga tiderna på helgerna, mycket sena kvällar och nätter! Det är värt pengarna=) Speciellt nu när jag ska ner till Bulgarien! Woho vad det ska partas, shoppas och has skoj där! :)


Haha jag bjuder på den här! Jag som 16-åring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0