Sunny day.

Åh vad varmt och skönt det är idag! Totalt älskar när det är minst 30 grader! Underbart! Vilken tur att jag snart ska till Bulgarien, hehe;)

Hittils har jag spenderat dagen med syrran, mamma och hästarna på samma gång:) Blev en sväng till stallet och kollade till hästarna, vi red lite också. Sedan bar det iväg till nästa stall för att kika till Emelies Rominta:) Gosig liten gul häst!

Senare blir det middag med vin och kanske ett par gäster här hemma!:) Ytterst trevligt faktiskt. Ibland är det skönt att spendera lite god tid med familjen också. Fast jag får ändå säga att jag längtar efter att ha mitt eget place! Längtar mer och mer efter en egen lägenhet! Får skaffa mig ett bra och fast jobb med andra ord! Lättare sagt än gjort. Hmm... så ska man ju även ha råd att skaffa sig en söt liten häst som man kan träna och tävla lite dressyr med. Haha!

Nej nu måste jag fortsätta att städa mitt tum! Har på spotify på högsta volym och rockar loss med dammsugaren typ!

Och jag säger bara en gång till: BULGARIEN HERE WE COME!!! WOHOOO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0