Stockholmstrip

Wosh, är äntligen hemma efter stockholmstripen! Skönt. Som sagt var jag tvungen att dra ända till Stockholm för att hämta mitt tunisiska pass på tunisiska ambassaden. Helt sjukt att behöva åka så långt för ett litet pass liksom. Det tog hundra år innan vi hittade till ambassaden också för den delen. Men till slut så! Det var sjukt varmt och soligt idag dock! Så vi hade i alla fall tur med vädret;) Älskar hettan! Efter att vi fixat passet så chillade vi i en park, gick en promenad, fikade och så hann jag fynda lite på en snabb shoppingrunda med Elin i gallerian innan vi drog oss hemåt:)

Som sagt så är det skönt att vara hemma igen, åkte ju halv 5 i morse typ. Så jag är rätt trött men jag har haft en trevlig dag, helt klart!

Bilder kommer förhoppningsvis upp inom kort, om Elin och Sara vill vara så snälla och skicka över lite till mig.

Köss på er:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0