Sorry guys

Jag ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat bloggen på en vecka! Men jag är väldigt tacksam över att nästan alla av mina trogna läsare finns kvar i statistiken!

Jag har helt enkelt inte hunnit med bloggen över huvud taget. Det har varit så mycket. Jag är stressad inom mig så jag kommer inte ens ihåg vad som har hänt under veckan just nu. Nu i helgen så har jag haft fullt upp med att jobba på restaurangen och sedan så har jag vart uppe hos hästarna när jag inte jobbade. I fredags var Anna med mig till stallet, ytterst trevligt! Vi hade även tacokväll samma dag^^ Mys!

Min måndag har spenderats i stallet. Pysseldag med hästarna! Underbart:) Och vad jag älskar denna tropiska värme! 31 och kanske mer ändå grader är alldeles lagom! Me like! :) Love it!

Inatt åker jag till Stockholm för att hämta mitt tunisiska pass på ambassaden imorgon bitti. Helt galet att man ska behöva åka hela vägen dit bara för ett pass! Jag har dubbelnationalitet så jag har både ett svenskt och ett tunisisskt pass. Måste tydligen visa mitt utländska pass när jag åker till tunisien så kan vara bra att ha det fixat ju:) Det blir väl säkert ett litet besök i stan utöver ambassaden också innan vi åker hem kan jag tänka mig. Elin hakar på också! Nice.

Nä, vi hörs höni! Jag ska försöka att hinna blogga i morgon. Och lägga upp lite bilder från veckan som var.
PUSS:*

Kommentarer
Postat av: jess

Oj, onödigt att behöva åka så långt för ett pass :S jag får åka till den danska ambassaden i göteborg för att hämta pass om jag skulle ta ut något sånt. Onödigt att dom inte har tunisisk ambassad här :o have fun on ur trip :D !

2010-07-13 @ 20:56:39
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Jess=> Ja det är sjukt onödigt! Man tycker ju att de borde kunna skicka passen till polisen eller nåt så att man kan hämta ut det närmare. Men nej minsann... Men men, så är det. Allt väl annars? Vi får ses snart!<3 PUSS!

2010-07-14 @ 01:42:29
Postat av: Jess

Mycket onödigt :O liksom, dom kan ju inte förvänta sig att alla kan ta sig dit, dom får ju tänka efter lite :P



Jodå det är fiiiint! Det får vi fan göra! Saknar er alla :( PUSS <3

2010-07-15 @ 15:17:53
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Jess=> Härligt att det är fiiiint!:D Ja saknar er med<33333333333

2010-07-15 @ 17:44:52

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0