Resa bokad!

Och nu har jag och mina sötbrudar bokat våran resa!!! Woho! Det blir Sunny Beach, Bulgarien i augusti! Det blir jag, Felicia, Emelie och Sandra!:) Ska bli såå skönt att komma iväg även om det bara är för en vecka. Det kommer att bli massa paaarty, bad och sol! Käka ute på restaurang varje kväll, chilla i poolen varje förmiddag, ligga och päsa på stranden... Fett nice med 26 grader i havet också!:) 150 m till stranden från hotellet, 0 meter till centrum och alla nattklubbar, nära till allt! Perfekt! Åh vad jag längtar. En galet nice resa med tre underbara vänner!




Sunny Beach

Kommentarer
Postat av: Säändra

BULGARIEN HERE WE COME!!

2010-07-15 @ 12:25:40
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: lollo

jag vill oxå utomlands!!!! hade tänkt fara men ingen att fara med:/ alla är fattiga jävlar

2010-07-16 @ 20:04:06
URL: http://louiseostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0