På framsidan!

Haha nu fattar jag varför mina läsare hade ökat drastiskt idag från igår! Min syrra hittade ju mitt inlägg om fästingar på blogg.se´s startsida;) Skojsigt skojsigt! Och så hade de tagit en hästbild som inte ens hade med inlägget att göra som bild... Bilden älskar jag! ...Men nu förstår jag varför jag fick kommentarerna "Men vitlök är väl inte bra till hästar?" när jag givetvis menade vitlökskapslar till mig själv mot fästingar! Hihi. Dock finns vitlöksflingor samt pulver att köpa till häst. Men jag ska inte uttala mig så mycket mer om det.

Puss på allihopa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Skriv garna om hur det gar med kapslarna sen, om du marker nagon skillnad! Jag har som tur ar sluppit fastingar hela livet sahar langt vad jag vet i alla fall men usch vad ackliga de ar!

2010-07-23 @ 23:18:24
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0