Min pappa är ett shoppingfreak...




Haha igår följde jag med min pappa när han skulle shoppa lite kläder inför avfärden till Tunisien som gick idag (btw vill jag också åka dit så förhoppningsvis blir det en trip dit i höst!! Träffa mina underbara släkt där nere och njuta av det mysiga landet i Nordafrika!! Saknar människorna, havet och stämningen där som fan faktiskt). Och då upptäckte jag att min pappa är lika shoppinggalen som alla tjejer tillsammans tror jag! Han är skitrolig att shoppa och springa i butiker med. Han tycker det är lika roligt att få smakråd som att ge smakråd och han kan prova ett plagg flera gånger om och byta ut det, tjata om plagg med expediten och diskutera märken och detaljer noggrant. Haha! Han är värre än någon anna tjej jag känner tror jag med sånt! Det roliga är att han har fanimej bra smak också!! Det hissar jag min pappa för faktiskt! Bra klädsmak! Ingen gubbvarning här inte trots att han är 48! Och jag vet inte hur många dyra jackor han har i sin garderob där prislappen fortfarande sitter kvar... Haha helt hysteriskt. Hur som helst så diggar jag min allt min gamle far;)

Vi var även på en snabb shoppingrunda idag innan han skulle vidare till flygplatsen och släppa av mig på jobbet på vägen!

Är det bara min pappa som är sådanhär eller är era pappor likadana? Hm...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: haha, ja jag tror inte att det var 15 kilo kläder men det kanske det var iaf xD



Ja sims är SÅÅ kul :D man blir som barn på nytt ;D

2010-08-01 @ 01:15:23
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Sandra igen

fan va roligt att din pappa är en sån shoppare x) önskar att min pappa var likadan xD

2010-08-01 @ 01:16:07
Postat av: Anna

de e nog bara din pappa som är sådan, min hatar att shoppa typ, o köper aldrig de ja säger han ska köpa så:P

Vill också att min pappa ska vara sådan shopping-pappa:D

Pösssss på dig

2010-08-01 @ 11:42:43
URL: http://maskott.blogg.se/
Postat av: D A H L È N

sv: Tack så mycket :)

2010-08-01 @ 12:44:28
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: Malin

haha va kul med en pappa som gillar att shoppa synd att inte min pappa tkr om de ;)

2010-08-01 @ 16:56:11
URL: http://liittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0