Jobb, jobb...

Förlåt för kass uppdatering. Men jag har jobbat hela tiden och har verkligen inte hunnit engagera mig. Jag har dock fått slutat lite tidigare både igår och idag och slapp jobba till sent på natten! Skönt det:) Idag har vi haft en del att göra, skönt! Och vad jag älskar gulliga stammisar som skäller ut mig om jag ens har tanken på att ge dem tillbaka skrotväxel i stället för att ta det som dricks, haha! Och det var självaste fan vad Norrlands guld har gått åt idag! Inte illa vad folk tycker om norrlands! Nåja. Nu är jag hemma och är lite trött i fötterna. Mormor och Rune hämtade mig idag. Gulligt!

Och jag har inte varit i stallet på hela helgen, gud vad jag saknar Sandokans pussmule! :) I morgon är det jobb som gäller igen. Gött med lite mer pengar intjänade såhär innan Bulgarienresan! Endast 12, snart 11 dagar kvar!! Woho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0