Frisk!

Tack kära vänner för trevlig utgång igår. Jag höll mig helt och hållet nykter igår med bara ett par cider på hela kvällen, ytterst trevligt faktiskt! Och vet ni vad? Jag känner mig FRISK igen!:) Underbart!!!! Undrar om man ska lägga sig på stranden idag? Varmt som sjutton, underbart. Det är sommar kära vänner. Ikväll blir det filmkväll. I helgen jobbar jag:) Wiie! Ikväll ska jag se om jag kan komma ut till stallet och kolla på när Anna hoppar också. Har en del ärenden att fixa idag också.

KÖSS:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0