Det regnar...

Skittråkigt väder idag. Jag som ville ut och intervallträna i skogen idag! Kanske kan göra det ikväll i alla fall? hmm...

Igår kväll blev det en hemmakväll med hemmagjorda drinkar och filmtittande. Mysigt som sjutton då jag var skittrött igår och inte kände för att göra någonting annat! Idag har jag inte gjort så jättemycket. Blev inget stall idag faktiskt. Josefin är hos sin häst idag och jag hinner nog inte rida Sober idag då papsen fyller hela 48 år och det blir kalas här hemma med god mat och efterätt. Har behövt vara hemma och fixa lite grejer och jag orkade inte stressa i stallet idag helt enkelt!
 Jag, syrran och mamma var en snabb sväng på Överby förut för att fixa en present till gubben:) Då passade jag på att kasta en snabb blick in på Lindex för att kolla och alla snygga bikinis är ju för sjuttsingen nästan slut!! Aaah inte klokt, jag som behöver massor inför Bulgarienresan! Det blir till att dra en shoppingrunda i morgon då min lön har kommit. Jag behöver nog göra en lista på vad jag behöver shoppa innan resan! Hihi. Prio #1 blir till att införskaffa mig ett par snajsiga bikinis! Funderade på en snygg baddräkt men det har jag ju faktiskt redan en! Sedan blir det annat smått och gott, typ flipflops, snygga t-shirts på rean och kanske en epilator! Haha, ska banimej testa det. Hur sjukt tröttsamt är det inte att behöva raka benen var och varannan dag för att äckligt småstubb växer ut efter en dag typ? Kan ju faktiskt vara checkt att slippa det under Bulgarienresan! Veet vaxremsor suger dess utom!

Hur som helst så blir det kalas här hemma snart. Ska bli gott med god mat, jag är vrålhungrig!

Någon som förresten använder sig av en epilator? Är det så effektivt och smart som det verkar?

PÖSS:*


En ful bild jag tog här om dagen när jag
var trött och hade tråkigt:-)

Kommentarer
Postat av: MissMessyHead

Hej hopp, vilken härlig blogg. Hoppas få läsa mer om de fina hästarna!

2010-07-25 @ 18:53:17
URL: http://manhattanminutes.blogg.se/
Postat av: Anna

Hade oxå lust att träna idag men de bidde inget pga vädret, de suger med regn..längtar till torsdag:D pösss

2010-07-25 @ 18:56:29
URL: http://maskott.blogg.se/
Postat av: Keela

sv: ja fästingar är verkligen hemska. Förstår inte vad dom gör heller för det finns väl inga som äter dom osv. dom bara suger blod och sprider sjukdommar + dör typ?

2010-07-25 @ 21:52:19
URL: http://keelus.blogg.se/
Postat av: Sandra

längtar oxå så jag döööör typ! :D:D speciellt i detta vädret!

2010-07-25 @ 22:46:44
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0