Update

Tjaa!
Ville bara slänga in några rader för att visa att jag är lite engagerad i min blogg! Vilket jag ändå är, rätt så väl!? Hur som helst, det blev skolan idag. Haed teori om foder och foderstater på häst, skönt att inte göra praktiskt ibland faktiskt=) Speciellt när snövädret är piss. Varför kan den inte smälta bort? Gjorde ett stort prov i religion idag, tror att det gick hyfsat:)

Nu på kvällen har jag bara pluggat och chillat lite. Känner en enorm stress inom mig men så är det. Har sjukt mycket att göra i skolan nu såhär när vi snart tar studenten! Okej vi tar inte studenten nästa vecka men om ungefär 3 månader!

Såg på Det okända också. Terri måste vara världens bästa medium! Och det är alltid lika intressant med fenomen och det övernaturliga! Visst är det? Ops, undrar om mina andar här hemma läste detta nu? Låt oss hoppas på en störningsfri kväll här hemma;) Maha.

Natti:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0